Best x blog nih???

Friday 16 September 2011

Test, test dan test lagi

Assalamualaikum dan konnichiwa kepade sumer followers2 kuh... (uhuk uhuk... sampai terbatuk-batuk aku masuk blog aku ni) Peh... Nampaknyer guwa da bole meniage bisnes vacum nih... Memandangkan blog guwa sendiri penuh dengan habuk dan bakteria...

Seperti yang korang semua tau, life aku sekarang tersangatlah bizi, sibuk, takde mase, dan macam-macam lagi alasan... So that's why la aku semakin jarang-jarang hapdet blog yang serba kekurangan nih... Dalam minggu nih aje, guwa terpakse berhadapan dengan 3 test!!!!  Peh... Berturut pulak tuh... Selalu jugak guwa dengar kawan2 guwa mengeluh tentang test nih...

(asek test jek... aku da penat meniru nih)
timun-(bukan name sebenar)

 Sebenarnyer aku pon ader jugak tiru dalam test nih... Tipu la kalau seseorang tuh x pernah meniru dalam hidup die... Bak kate guwa, " Don't try to be too perfect... Kasi can diri tuh buad salah.. Baru la hidup korang penuh dengan pengalaman suka dan duka..."

 Penat la guwa na taip panjang-panjang... len kali guwa hapdet lagi ah.... Insyaallah pas guwa bebas dari ancamam test..

p/s: pendek giler entry guwa kali nih...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...