Best x blog nih???

Thursday 24 February 2011

Life At Asrama

POLITEKNIK PREMIER JOHOR BAHRU

Angin malam bertiup sepoi-sepoi bahasa. Bahasa ape, korang jgn tanya aku. Dah cikgu BM aku ajar, kalu angin mesti sepoi-sepoi bahasa. Tu la liku-liku kehidupan aku skang. Kehidupan sebagai seorang pelajar politeknik. Kehidupan yang pnoh ngn assignmnt-assignmnt shilanat, peraturan-peraturan yg x masuk akal dan juge senior-senior (senior la sgt) yang kerek.
ni la lmbang poli akuh

Klu da blajar kt politeknik, musti la kene stay asrama kn... Siyesly, ni kali pertame aku dok kt asrama.. Mmg sebelum ni aku x der experience langsung dok kat asrama,.. Kirenyer bole diibaratkan bayi yg baru kenal dunie luar la..(eceh)
bru na mlihat dunie

Klu nak bercerite pasal asrama, mmg bnyk kisahnyer... Kebanyakkan story2 pasal asrama, musti ader kaitan ngn makhluk- makhluk laknatullah ni....(shaiton). Tp kat asrama la aku blajar beli kari berdikari... kt sini, makan da x bole suke2 da.. kene ikot bajet yg ader... kalu dulu, makan kt uma, anytime, anywhere jek mkn.. skang, nk kene tny wallet yg nipis nih, bole x makan.

Kadang-kadang, kalau time-time wallet rabak, makan megi jek.... Teringat plk abg sedare aku ckp, "klu ko da duduk asrama, x der wit, biler makan megi, da mcm makan nasi aym da die punyer lazat."
peh.. Skang bru la aku taw susah payah, pahit getir, dok asrama...

megi oh megi

Stop dulu entry pasal asrama nih.. aku nk masak megi kejap.. lapar la pulak...

p/s: org kate makan megi slalu, nnt rambot gugur... Tol ker???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...