Best x blog nih???

Sunday 27 February 2011

Insomnia

Berdasarkan tjuk pon korng msti da taw aku nk cakap pasal ape. Insomnia ni adelah sejenis menatang penyakit yg akan mnyebabkan pesakit sukar nk tido malam. Aku tulis entry pasal nih sebab aku rase aku da menghidap (mcm serius jek) penyakit nih.
peh, gile ah....

Korang pon musti taw betape seksenye klu x bole tido.. dengan kelas kol 8 pagi, assignment melambak, tetibe x bole tido plak... antare sebab2 org kene insomnia nih adelah, alcohol, stress, anxiety dan coffee. Setau aku, x penah plk aku teguk air kencing shaiton nih (arak). klu kopi tuh bese la.. Ptot la aku kene insomnia... Adoyyy...

Jadi, kalu da x bole tido tuh, terpakse la aku cube menyebokkan diri untuk melakukan sesuatu yg berpekdah.. slalunyer, aku akn meng-on9kan diri di fb akuh.. saje nk tgk, makhluk mner lg yg x tdo cam aku... ni plak antare makhluk yg x tdo lg...(semase entry ni ditulis).
ish, dorng pon insomnia cam aku gak ker???
ni sumer mmber aku nih...

Memandangkan aku da terkene pnyakit ni, aku pon pegi la cari care penyelesaian mende nih... salah satu care penyelesaian adelah jangan tdo siang.. ptotla.. aku nih golongn tdo siang... biler dipikir2kan blek, upernyer aku dilahirkn dgn sifat yg same mcm BATMAN (wadefak)....batman kan suker tdo siang ngn berjage malam...

jadi, pade korng sumer, jagnlah mengade-ngade nk tiru cam aku.., Konon2nye nk jd cam batman la... x payah.. bia aku sorng jek tru cam die...

p/s x sangke btul aku same ngn batman, korang jgn jeles taw...:p

1 comment:

Nur Aziera Bt Abdul Aziz said...

i dont see dis as aprob 4 u.. mslah nyer, lau da on9 sampai tgh mlm, caner mater tuh nk ngntuk.. off lappy, tutup lmpu, kejam mater.. lau rase xleh tdo gak, jgn sesekali on lappy tuh.. da ko x tido mlm, mmg ler ko tido siang ngok!! adoi... ke ko nk suh ak amek ubt tido tuk ko???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...