Best x blog nih???

Tuesday 22 February 2011

Muqaddimah : Bukan Salah Ibu Mengandung

Ok, memandangkn zaman sekarang da melmbak2 blog yg tercipta, jd aku mengmbil kputusan untuk mncipta blog nih. Sejajar ngn perkmbangan dunia IT, ICCT, (ape yg aku merepek nih), aku nak jugak berkongsi sbarang info atau mklumat ngn korang sumer, yang mungkin bergune dalam mengharungi liku-liku kehidupan yg penuh ngn tipu daya nih. Ok, tu intro blog aku kali nih.


At-10-tion : Certain2 part dalam blog nih ader kalenye menggunekan istilah/ tatabahasa/ kosa kata yg agk biadap untuk diterima akal yg singkat. Walaubagaimanepon, keterbukaan minda atau dalam bhsa mat salleh laknatullah open minded amatlah digalakkn. Bukan ape, aku just benci hypocracy. So ckp awal2 la kn, klu ader yg trase tuh, pandai2 lah bawak diri.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...